Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Monday, November 21, 2011

Sayang Nina Sangat-sangat!!

Salam,

Kesihatan aku kurang memuaskan. Lain benar keadaan mengandung kali ni dibandingkan masa mengandungkan Nina. Rasa sakit menyengat tu dh lama sgt aku rasa..tinggal lagi xkuat.

Doktor Wahidah aitu pon cakap.."lagi 2-3 hari bersalin la ni"...tp sampai ke hari ni..aku masih "ok" lagi.

Weekend aitu..hubby kene keje. Sebbek family KL dtg..leh gak tgk2 kan Nina. Pas family aku balik hari Ahad aitu, aku kene jaga Nina sorg2. Sesungguhnya aku dh xlarat..

Nina pula mcm mengerti yg dia bakal dpt adik. Asyik nk berkepit n amik perhatian aku je. Semalam, ntah mcmana dia dpt amik termos kt dapur..pastu bw kat aku kt depan. Then, sempat la termos tu terhempas..berderai bunyi kaca dalam tu. Trus aku nangis..xtau nape tetiba emo.

Masa tinggal berdua je ngn Nina..bertubi2 dia cium aku. Biasanya mmg xla dia nk kiss2 ni tanpa sebab. Pastu dia nk baring atas perut. Aku layan kan je. Sesekali dia muah kt perut. Sesekali dia selak2 baju suh tunjuk perut kat dia..pastu dia cubit perut aku.

Kalo dlm kereta pon, xnak duduk ngn org lain..nk duduk kt aku jugak. Selalunyer nk duduk kt streng walid dia.

Tapi byk kali aku cakap kat dia.."ummi syg Nina, Nina kan anak ummi yg baik. Nina kan kakak yang baik"..aku takot dia rasa tersisih plak ngn kehadiran adik dia nnt.

Nina semakin besar...bijak..
Kadang2..byk keletah
Ummi sayang Nina sgt2!!




ni tgh mogok xnak pakai baju!!






tgh tayang makan biskut rusky Milna..tp xnak duduk diam-diam





ms ada mood nk pakai tudung..tu pun sekejap je



pesen tido kol 3pagi





No comments:

Post a Comment