Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Thursday, November 17, 2011

entry ke tiga untuk hari ini

Salam, siyes xmood nk wat keje. hari2 pk bila la nk bersalin. Bukan apa..badan dh xlarat sgt ni.

Hari Ahad aitu, ada rasa contraction..ms tu ada kt KL..makanya trus g spital ampang. Pas VE (seluk) dh bukak 1 cm tp serviks still thick..okay la. Balik ke Melaka esoknya

Hari Selasa mlm, kuar darah n lendir..show tu la...panik mmg panik. tp dh mlm sgt..so tggu esok siang je la.

Hari rabu..xde sakit2 pon..sekali tghari tu ms duduk kt toilet bowl tu..xlewh nk bgun..perit perut kt kiri n kanan. Tapi bila dh okay..elok je wat keje. Tapi sesambil tu tnya la pendapat kwn2. Semua suh pi spital. Aku pon jadik cuak gak la..mana la tahu nk deliver kali ni mmg Allah nk bagi senang je tanpa sakit. So, decide g Poliklinik Wahidah.

Doc wat VE, doc kata serviks dh lembut..maybe lagi 2-3hari beranak la ni. Doc kata xyah gi spital dulu. Pastu scan baby..tgk okay je..xde terlilit tali pusat ke ape. Bby berat dh 3.03kg. Air ketuban semua okay.

Alhamdulillah

Minggu ni je 2x wat VE, 2x scan..2xkluar tanda. Tapi sakitnya xde la teruk. Menda2 ni yg buat aku risau n runsing. Aku ni bila nebes..trus blank. Dari xde pape..trus rase sakit.

Mlm td pon xleh tido mlm, tp bukan sbb byk berfikir..tp aku xselesa. Walhal tido atas katil tu. Kol 3am aku bangun tido kt tikar buluh kt hall..alhamdulillah, lena sampai ke pagi. Bila aku bangun, aku tgk Nina ada kt sebelah aku. tgh main menan. Aku jerit panggil hubby, tp xde nyahutan. Aku kol hubby,..ooo hubby tido lagi rupenya. That's mean..Nina bangun n turun dr katil sendiri n kluar bilik dok sebelah aku. Rasa cam sweet je..maybe dia xleh tido kalo aku xde kot.

Then, pagi td..hubby bukak video besday dia. Seronok sgt dia tgk video tu..sampai jatuh tergolek sbb nk tunjuk muka dia kt tv. hihi

Sifat2 seorg kakak makin menyerlah dlm diri dia..just kene asuh suh pegang bby lembut2.

kwn aku yg due sama ngn aku..4 dec, dh pon selamat beranak semalam. Aku harap aku kuat dlm menempuh perjuangan bersalin kali ni. Hal2 pejabat..mls giler nk hadap.

Harap u ols doakan aku yea:-D

No comments:

Post a Comment