Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, February 8, 2011

love bite

Salam,

Sebelum raya cina aitu, aku geram sungguh kat makhluk Allah ni. Sesedap rase dia je nk wat love bite kat anak dara aku sorang tu. Aku dh warn dia sekali hari tu. Pas tu tobat dia tak buat lagi. Geram aku!! (sape xtau ape tu love bite, sila tunduk malu pada diri sendiri yea)

Selama ni, elok je aku jaga Nina. Putih mulus gebu kulit Nina (hyperbola disitu;-P). Tapi sejak tukar katil baru, Nina terpaksa menanggung derita, sbb makhluk Allah tu terlebih selesa di katil baru kami lantas membuat aksi tak senonoh pada Nina. Lepas aku warn makhluk Allah tu, aku tukar strategi. Aku siapkan nina ngn kelengkapan perang. Pasni, kalo makhluk tu wat onar lagi pada Nina, Nina dh ada protection.

Pastu, aku balik KL aku bw sekali senjata Nina. Alhamdulillah, Nina berjaya atasi segala bentuk ancaman dr makhluk Allah itu. Then kami balik kg kelantan...tetapi..arghhhh...tensen nyer!!! Aku tertinggal senjata Nina di KL. Tapi segala kesusahan kami dibantu olehNYa..nasib baik kat kg ada senjata yg sama..lagi hebat..lagi besar...Alhamdulillah.

Masa aku dok shopping kat RP, aku mmg aim nk beli senjata yg lagi canggih..biar jadi kuat kubu pertahanan Nina. Alhamdulillah jupe...

Kt bawah ni aku kongsi pic2 love bite n senjata yg aku gunakan..

bentuk Love bite kt muka nina lebih kurang mcm ni..
of coz pic ni xsama..sbb Nina CHOMEL lagi..hihi

Ni senjata Nina yg tertinggal kt KL
tapi kalo gune ni atas katil...aku n hubby kene tido berhimpit..

Mcm ni..
korang teka la mana aku, hubby n baby..
kalo mcm ni gaya tido..mmg xroman2 la aku ngn hubby..

Ni yang mcm kat kg kelantan punya..
haha..mcm jadi lauk je tido dlm tu..nyum nyum

so, ngn senjata yg baru aku baru beli ni..keadaan semua berubah..tiada lagi love bite utk Nina..yg ada hanya la love bite untuk aku je..huhu...

Bersedialah anda tgk kelambu baru aku yg telah mengubah segalanye..jeng..jeng..jeng..
tapi aku beli kaler pink..sape nk order leh order..harga RM45 xtermasuk shipping cost..

Hehe..aku ngn baik hatinyer nk beri tips tambahan...kalo korang nk beli perabot..jgn beli kaler itam..sbb nnt ngundang nyamuk. Katil baru aku kaler itam..yg dulu kaler putih. Tu yg Nina kene bite, padahal dulu xpakai kelambu pun..

Kalo aku de masa aku cerita nape aku beli katil baru..

Gambar2 ni ehsan dr En Google dan Cik Yahoo...

xbaik tunjuk keadaan bilik tidur kat orang..tu tempat istimewa buat suami isteri..lapangan sasar la katakan..ni nasihat ikhlas ni..xkisah la dh kawen ke blom..bilik tidur adalah sgt rahsia..syhhhh...

3 comments: