Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Monday, February 28, 2011

Rindu part 2.0

Sememangnya aku rindu kehidupan bebas berdua

Namun, Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik buat diriku


 

DIA utuskan aku insan comel

Hari-hari awalnya didunia

Menuntun kesabaran yang tinggi buatku

Dia menangis, ku menangis

Dia tidur, aku menangis

Dia menyusu, aku juga menangis


 

Terima kasih buat pengarang jantungku

Yang sentiasa memahami dan memberi semangat

Akan ku rindu jasa mu dalam 44 hari itu


 

Walau hari-hari mendatang membawa rindu ku pergi..

Satu hari pasti aku rindu pada hari ini

Rindu pada senyuman insan comel itu

Rindu pada keletahnya

Rindu pada semuanya tentang dia.


 

Hubby n Nina

~~ Saya sayang kamu berdua~~

21/10/2010~present~forever


 

No comments:

Post a Comment