Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, January 25, 2011

My Lil' Princess~~

Salam,

Weekend haritu, we ol spent kat pantai klebang. saje wat Nina jejalan. Tapi otw tu, singgah jap beli coconut shake. Sikit punya lama aku n Nina tgu hubby g beli. Aku sempat siap tukar pers Nina lagi. Adalah dekat 15minit baru nampak susuk tubuh hubby aku tu. Seyes ramai sgt org kat kedai tu. Penah masuk dokumentari kt TV1 dolu2. Boleh baca testimonial kat MYRAspberry. Tapi aku xde la tangkap gambar bagai..susah la, nk kelek anak lagi..

Fuh!!, dpt sedut "Klebang tulen kelapa goyang" ni, heaven je rase. Mau tak nyer, dh petang2 gini..tambah haus lagi...terawang2 aku jap. hihi..

Then, straight gi Pantai Klebang..Gambar ini menceritakan segalanyer..











Lelayang sperma eh silap..pari

Nina menunjukkan gaya protes

tgk org main lelayang

ni je pic coconut shake tu


harap maaf, susunan gambar berterabur..

Then mlmnyer, we ol mkn yong tau foo kat pulau gadong..sila baca disini. Maaf sekali lagi, tiada pic makanan diattach kan..

Sekian shja utk hari ni..

2 comments:

  1. comel miss nina..
    bce sambil mkn kopok.. nak tersedak bile bce part lelayang pari tu.. haha

    ReplyDelete