Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, May 27, 2014

Berbengkel di UiTM, Menginap di Hotel De Art Shah Alam

Salam, Rabu lepas (21/72014) aku berpeluang ke bengkel Matematik anjuran UiTM.

Pada aku, kursus yang sangat best sbb background aku Matematik, tapi kene mengajar Statistik. So sedikit sebanyak ada jugak la benda aku tak faham or tak jelas di Statistik . Dengan adanya kursus ni, at least pemahaman aku bertambah.

Walaupun dah lama mengajar, x semestinya ko pro, pakar or senior dan serba tahu kan. Dalam kursus ni, aku sedar aku ni kerdil sangat..ilmu pun kurang. Kene banyak usaha lagi bagi mantapkan pengetahuan.

Okay, sebab kursus ni 2 hari, so terpaksa le aku menginap di hotel. Hotel pilihan aku adalah Hotel De Art. Of course aku dh buat research awal2.

Even kawan2 kata,
"kak aida pilih hotel umah kedai je?" (dengan muka kerek)

Aku tetap dengan pilihan aku. Nak gak hotel ni. Memang x salah naluri hati aku. Hotel ni superb. Memang hotel rumah kedai. Kat bawah de Hailam Kopitiam, Mydin, 99 Speedmart, Klinik, klinik gigi, pusat tuisyen. Petang2 ada jual keropok lekor, char kuey tiau, burger dan gerai2 yang lain.

Tapi yang bestnyer..interior decoration hotel ni memang cantik. meh aku bawa cuci mata

Ni lobby dia




Jom masuk bilik saya pulak

Ni bilik saya...temanya Your Royal Highness



















Masa first day tu, patutnya chekin pukul 2. Tapi kami sampai pukul 1 and bilik kami dh ready. So kami pun amik kunci dan masuk bilik. Sementara bilik2 lain pulak sedang di kemas oleh cleaners. Semua pintu bilik terbuka. Aku apa lagi, trus la mengambil peluang tangkap gambar bilik2 yang lain. Meh cuci mata lagi.


Ni bilik tema Radioactive


On Cloud Nine


Turn A New Leaf



Celebration!

African Fire

Deja Vu

Deja Vu

Rock Solid

The Snotty Peacock

The Snotty Peacock

The Snotty Peacock


Bring in 'Da Funk'!


Minimalist

Best tak? Cool kan? Hihi. Okay breakfast pagi kt hotel ni xde la ala buffet. Tapi kita makan di Hailam Kopitiam bawah tu. Kita boleh pilih 1 set menu breakfast. And chose this.


mlm gi mkn burger yazid..yg masuk jjcm tu. xla sedap sgt


ni details pasal hotel ni:




1 comment:

  1. Ada urusan di Shah Alam/Klang/USJ Subang Jaya i.e Summit USJ, Alam Sentral, SACC Mall, I-City, Wet World, ADTEC, CIAST, WISMA GM, UITM, UNISEL, MSU, POLITEKNIK Shah Alam atau sebagainya. Tempahlah homestay kami yang berdekatan dengan harga murah & berpatutan (RM180/semalam) dan boleh layari INTERNET @ UNIFI percuma. Layari blog kami untuk info terkini di http://onlinebookinghomestay.blogspot.com

    ReplyDelete