Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Wednesday, April 10, 2013

Dari Bulan Jadi Bintang

Salam, 

Ada 1 hari tu, aku masak makanan favourite anak dara aku. Tak lain dan tak bukan ianya adalah menu TELUR DADAR. Aku pulak jarang masak telur dadar. So, sekali sekala memenuhkan hasrat anak, apa la salahnya kan. Lagipun, bukan susah pon nk buat telur dadar kan.




So, lepas telur dadar tu dh siap, aku pon letak le telur tu atas pinggan n letak kat atas meja makan. Pastu aku sambung la memasak. Akhirnya, menu makan malam kami dh lengkap. Semua lauk dh dimasak. Aku pon angkatla, nasi, pinggan, lauk2 lain nk hidang atas meja Jepun. Sekali aku tgk rupe telur dadar aku dh berubah. Dari shape BULAN, dh jadi shape BINTANG. Macam pic kt bawah ni. Belah kiri pic asal telur tu, belah kiri shape selepas kejadian.

Rupenyer, si Nina dh gigit2 tepi telur dadar tu. Meja makan tu tinggi, so dia dpt capai hujung2 telur tu je la. Pas dh gigit, dia pusing kan telur tu..sampai dia dh xdpt gigit. Aduhai anak, nk marah pon xjadi. Bijak bebenor la plak. Dah lepas masak2 ni, badan pon dh lunyai, so mls nk snap pic. Harap korang dpt bayangkan la ek. Lepas je letak telur tu atas meja Jepun (meja yg rendah tu), trus Nina makan separuh telur tu. Dia kalau dah dpt telur dadar, tak makan nasi pon xpe. 

Ni pic dorang ms demam hari tu. Tu la meja makan dorang. meja Jepun n kerusi plastik.





No comments:

Post a Comment