Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, April 17, 2012

kalau korang boleh baca..maksudnyer tenet aku dh elok la tu



Assalamualaikum semua :D
Rasa fresh je hari ni sbb dpt cuti extra sehari semalam. Okay la memandangkan tak dapat internet connection, so aku taip la dulu post ni kt Microsoft Word. Nnt dh ada internet aku C&P je la.

Weekends, macam biasa. Bangun pagi, mesti buat toastbreads dulu. Complete ngn air teh. Memang morning starts yg mabeles. Hihi. Bagi aku, sarapan yg sempurna akan mempengaruhi mood aku sepanjang hari. Sempurna tu maksudnyer, sedap, mengenyangkan dan mudah disediakan. Kihkihkih
Kalau x buat roti bakar, biasanyer kami mkn kt kedai je.

Masa aku ada Nina je dulu, rumah aku agak bersepah. Sebab dok melayan si bam bam tu je. Bila Nina dh tido, aku pun tido sekali. Sebab, aku kan ngandung time tu. Penat sey. So, bila Nina bangun, aku ulit si Nina balik. Akhirnyer umah pun tonggang langgang.kihkihkih

Tapi bila dh ada Nina n Aman, lagi haru. Sebab dorang ni sgt pandai dalam menangis berirama. Kalo sis nangis, Aman pun nk nangis sekali. Begitulah jugak sebaliknyer. Tapi kalo tang tidur, mereka ibarat lari berganti-ganti. Aman tido dulu, pastu Aman bangun, Sis lak tido. Pastu Aman balik. Yang xdpt tido, aku jugakkkk. Kihkihkih.


Tapi tu kes yg hubby kene keje weekend. Kalo hubby ada, baru la dpt basuh baju, sidai kain, masak, kemas umah sikit2. Thanx sayang <3 <3 <3

Tapi sekrang..kami 1 family tgh masuk peraduan teka-teki. Aku mewakili team biru, hubby wakil team merah. Aman jadi tukang sorak..huhu. Pemberi teka-teki ialah Nina.

Meh aku kongsi teka teki dia…
1. Nok min
2. Atik?
3. Tutu
4. Jom cuk
5. Uar
6. Ani
7. bi


Maksudnyer
1. Tengok cermin (sambil tunjuk cermin)
2. Cantik? (sambil tunjuk baju)
3. Susu
4. Jom masuk (sambil tarik tangan anak jiran ajak masuk umah)
5. Keluar (sambil tarik tgn walid ajak keluar)
6. Mandi
7. TV

Balik dr opis ni karang…ntah apa lagi la teka teki yg keluar. Tapi ummi ranking 1 sbb byk word yg walid xleh nk jawab.huhu

Layan kan pic anak dara yg dibawa berjalan sempena cuti pertabalan agong hari tu






2 comments:

  1. Gamba last sekali mcm sedih je kena bergambar dgn bunga hahahha

    ReplyDelete
  2. mmg pun..suh pandang camera xnak..sibuk nk main fountain. Tu merajuk la tu hihi

    ReplyDelete