Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, April 10, 2012

3/4/2012

Salam,

Nk cerite benda basi ni..

selasa lepas, aku amik cuti. Ada 3 sebab nape nk amik cuti.

yg pertama sebab ada interview. Interview paling aku suke. Sbb interviewer aku offer jawatan yg lagi up dr jawatan yg aku minta. Ngan gaji yg agak sedap. Of course la aku terima kan. Tapi nnt akan ada lagi interview lain sbb yg dia offer tu x ditawarkan lagi. So, tunggu je la..kalo ada rezeki adalah..insyaAllah

xde sebab utk tukar keje..just nk tgk market..hihi

sebab ke-2 aku cuti adalah bw Aman gi checkup utk 4th month.
Alhamdulillah..berat naik dr 5.95kg to 6.25kg. Sikit je
Tapi kurap susu kt pipi Aman xnampak surutnyer

dh letak kanji, daktarin n sekarang calamine..
Calamine tu je yg menampakkan kurap tu kering n mengelupas. Harap2 hilang la kurap tu..biar encem anak aku tu

ms checkup Aman..sempatla timbangkan Nina sekali. Berat Nina 13.6kg. Sedang berusia setahun setengah. kejap je rasa masa berlalu. Dh besar anak dara aku tu

Sebab ke 3 adalah nk berehat..tapi yg ado!!
Interview tu berlangsung 4 jam hokay!! dr kol 10 sampailah 2 petang. Abis je interview..trus g makan..sbb sgt lapar...Pastu balik umah..terbungkang trus..sbb kepenantan. hihi

Jom layan piccas toastbreads aku tu

aman tido dgn sedapnyer..sampai katak lompat atas baju pun dia x sedar..hihi


Baca mathurat..


~amin~ sejuk perut ummi


hish2


baru pas kene marah ngn walid


xtahu nk tulis caption apa..hihi


peace..kononnyer


2 comments: