Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Thursday, July 7, 2011

Anak dan bapak yg tak sehati sejiwa

Slm,

semalam, ada match Sabah vs Kelantan, Perak vs Selangor dan beberapa lagi...of course la aku tak tahu sbb aku xminat bola. Nak dijadikan cerita, TV1 hanya siarkan Perak-Selangor je. Mati kutu la hubby aku...sbb dia peminat setia The Red Warrior. Sebbek TV1 ada siarkan ulangan TRW main..tapi mlm la pulak..kol 12.30pg gitu...umah aku kan xde astro..kalo ada..dh lama hubby tgk TRW lwn life mlm td.

Dr kol 8.45pm, kami sekeluarga dh tercongok depan tv. Toto dh siap dibentang utk menambahkan lagi ruang keselamatan buat si kecil. Walidnyer tgk tv sambil lipat kain. Nina nyer..dok praktis berjalan ke sana sini sambil menyepahkan baju yg walid dh lipat. Umminyer lak dok main sodoku kt hp walid..hehe

Tapi bagusla ada match bola cenggini..sebab ummi leh tender nina kat walid...sementara ummi perasan sibuk mengemaskan dapur. Bila match Perak-Slgr dh abis, aku pun dh berjaya masak nasi utk sahur n siapkan bubur Nina dlm slow cooker. So, tibalah masa aku n hubby lak layan Kelatan-Sabah.

Dan dh sah2 la aku xtgk sampai abis..sbb aku lagi suka nk membuta dr berjaga tgk shahrul idlan main. W/pun aku suka tgk dia main bola.

Aku xtahu la hubby tido kol brape..yg pastinyer kejadian mlm smlm sgt jarang berlaku kt keluarga kami. Kami jarang tido kat ruang tamu dn jarang tido lewat. Dan sbgai balasan, aku tido kt opis ms lunch hour td. huhu. Layan kan pic2 gambar hubby aku yg terlampau minat TRW. Padahal dr muka Nina korg dh boleh agak pe perasaan anak aku tu. Naseb ko le Nina.


walid tgh bersiap2..gaya mcm nk tgk kt stadium jek

cubaan mengumpan anak

anak tertipu ngn umpanan walid

bersedialah utk pic "tak rela" dr nina





mangsa keadaan





gomo walid gomo

dh tido dicelah2 timbunan kain yg dh berlipat

terjaga ms walid jerit "gol!!!"

n of the day...



No comments:

Post a Comment