Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, May 31, 2011

Jelesnye...

Alhamdulillah, kesihatan makin pulih. Hati aku sgt2 happy lately since my backpain dh faded. Petanda aku happy adalah bile aku larat nk buat keje2 umah. Terima kasih buat hubby yg byk memahami keadaan aku.

Sorry sbb dh lama x blog. Bukan sibuk tp perasan sibuk..hihi. Sebab xde mood nk menulis. So dihujung waktu bekerja ni, tetibe teringin nk menulis. Tapi xtahu nk tulis ape.

Sebenarnyer perasaan jeles agak menebal menyelubungi diri. Tapi tahu ianya akan pergi satu hari nnt.

Ape yg aku jeleskan??

1. Aku jeles bila bc blog org, org tu cerite pasal dia masak2 utk family dia especially hubby dia.
Aku sgt teringin nk masak best2 untuk hubby aku. Tapi...(alasan sebenarnyer)...tak berkesempatan sbb weekend, biasanyer hubby keje. So aku kene jaga anak. Kalo aku dh berguling2 ngn Nina, jawabnye..masak simple2 je la. Lagi pun, hubby aku tak kuat makan...kdg2 mkn mlm masak nasi 2 pot pun kemain payah nk abis. Cemana??

Lagi satu alasannyer, tekak aku n hubby xsama..dia tekak pantai timur, aku tekak nogori..memang clash la sikit..tp memasing cube juga menerima perbezaan itu..hihi

yg keduanya..aku jeles bila...tgk puan2 preggy cantik2 n comel2 je. Tu mmg aku jeles. Bukan aku tak nak melawa, tp kulit aku jd sensitif kalo aku preggy. (bukan xpreggy pun mmg sensitif ke??). lagi pun hubby xsuke aku pakai mekap. Kalo bab pakaian lagi la..ni mmg aku mls...aku mls nk iron2 baju. So aku akan pakai baju yg xpayah gosok a.k.a baju fav. So byk le pic aku korg tgk baju sama je. hehe..tp dlm keadaan aku sikit sihat ni, aku akan gagahi jua nk gosok baju.

yg ketiga aku jeles bila...tgk org lain berguling2 ngn anak...haha..aku jeles sbb gambar aku berguling2 ngn anak xde sbb aku tak pakai tudung. Sudahnye..gambar Nina sorang je la yg byk. Kalo tgk kt blog ni pun..dh mcm blog Nina dh..pic dia jo ponuh.


Dalam jeles2 aku tu...jauh kt sudut hati aku..aku tahu semua tu boleh diubah. Aku harap Allah berikan aku kesihatan yg baik agar aku dpt uruskan diri sendiri, Nina n Hubby ngn baik. Terutama dr segi keadaan rumah yg dh mcm tongkang pecah.

Aku nk ucap thanx kat family aku n family hubby yg sudi dtg umah (w/pun kamu maybe xselesa dgn "kekemasan" umah saya) tapi masa kamu ada adalah masa yg seswai sy kemas rumah..sbb sy boleh tender Nina kepada kamu. hahaha..


mcm xde point je entry ni..layannnn...


anak dara yg sibuk nk tolong ummi 'mengemas' dgn tanpa rasa bersalahnyer;-*

No comments:

Post a Comment