Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Wednesday, September 29, 2010

Keep Counting

Salam,

Hye u olss..this coming weekend, bby aku bakal berusia 38 minggu. Pada usia begini, ramai ibu2 yg dh terberanak. Alhamdulillah, aku masih sihat lagi.

Org kata, simptom2 mengandung n bersalin kite akan ikut mcmana mak kite dulu. Nampaknyer, hal2 loya, muntah n mengidam, memang aku mengikut ibu aku. Dan utk beranak ni pun, aku berharap akan ikut ibu aku.

Ibu bersalinkan kelima5 kami pada tarikh yg ditetapkan. Tidak lewat dan tidak awal. Tiada kepecahan air ketuban. Yg menjadi tanda hanya la setitik pengeluaran darah. Ibu juga hanya duduk di wad paling lama sehari. Sbb bile dh kuar darah, gi je hospital..trus bersalin. X lama. Tp ms tym adik aku yg bongsu, tu lama sikit. Sebab ada masalah teknikal.

Jadi, aku assume, aku pun bakal jd mcm ibu. Walaupun peluang nk bby same besday ngn aku mungkin tipis, tapi lebih baik bby kuar on tym. Jgn la kuar awal. Aku xabis ngajar lagi. Skang ni mmg aku try to rush ngn wat extra kelas. tapi aku balik yg xlarat. Nk diri lama2, nk explain lagi. Tercungap2 aku. So, hopefully, semuanyer berjalan lancar. papepun aku terime ketentuan Nya.

Smlm we ol gi tgk wayang. Cite Resident Evil. Best r citer tu. tapi kalo aku xpreggy, maybe lagi excited kot. Mula2 tu aku rase cam nk majuk je ngn hubby bw aku tgk cite puntianak ni. Tapi rupe2nyer, best giler citer ni. Just aku byk tutup mata utk part2 yg menyeramkan.

Tapi cite ni poyo n byk xlogik. Yg aku cakap best dr segi bunyi n action dia. Yg lain poyo jek. B4 that, we had dinner at McD.

Sebenarnyer dh 3 hari aku xmasak. huhu...Bukan sbb ape, tp ketiadaan bhn mentah utk dimasak. Nk beli kat mydin, tp mcm xfresh. Tapi dpt la beli ikan kat pasar mlm hari tu. Igt nk masak singgang mlm ni. tapi kalo ayam n daging, biasanyer, hubby yg belikan. Sebab dia beli segar dr ladang.

Oh yea, semlm g checkup. Berat turun 600g. Hola...aku dh xtahu nk wat pe. Suka suki dia je nk turun. Pek bersalin pun dh beli. Sume dh ready la. Tinggal nk bersalin je lagi.

Saja je nk merepek mengaban ni. Xde menda menarik nk tulis. Tapi at least esok luse, bile aku bc..aku tersenyum sendiri. hihi...ok la..pewut dh kenyang ni. Mata cam kuyu lak. Kalo aku xbersalin lagi, nnt aku updet lagi. cow cin see...

Salam

1 comment:

  1. harap2 selamat bersalin dgn jayanya..
    mydin semua bahan menth xfresh..tpi kitorang trpaksa beli la jugak...

    ReplyDelete