Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Friday, September 24, 2010

23 days to go!!

Salam,

Semalam aku gi check up baby. Alhamdulillah semuanyer sihat. Berat aku naik 2.1kg (Alhamdulillah) Berkat mkn ketupat n rendang kot huhu. So, menjadikan berat aku naik 5.7 kilo dr zaman honeymoon dolu. Alhamdulillah.

Keadaan aku sekarang agak letih sikit. Dengan usia kandungan yg nk masuk 37minggu, perut yg membesar dan nafas yg tercungap..membuatkan byk benda yg aku xleh nk buat. Nak tido mlm pun susah. Kalo aku ngntuk kol 9pm, aku trus nk tido..sbb aku xtahu bile lagi aku leh tido. Hari Rabu aitu, aku tido kol 10, kol 12 aku dh bangun...pastu xleh tido sampai kol 3am. Ehm...keadaan sgt tensen. Dgn xcukup tido n byk kerja opis yg nk kene setelkan, aku jd seorg yg stress n pemarah. (agaknyer la) Kesian kat hubby kene layan karenah aku. Semalam ibu n along kol aku kol 11 lebih. Aku angkat tepon, jawab ngn marah2. Sbb tido aku terganggu. (Yela, nk dpt tido bukannyer senng). pagi td hubby suh aku kol ibu n minta maaf. sob..sob..terasa berdosa plak.

Pada usia 37minggu ni, bile2 je baby bleh kuar. (sgt takot!!) Biler ada tanda2, air ketuban, turun darah walaupun setitik n sakit seperti senggugut, sila la ke hospital ngn segera.

Harap segala proses kelahiran berjalan ngn selamat. Doakan aku ye kwn2.

Ni pic masa raye hari tu, 35weeks

3 comments:

  1. Aida, sy doakan semoga kamu selamat melahirkan anak sulung kamu..insyaallah..

    ReplyDelete
  2. take care madam,
    xsbr nyer menunggu ketibaan baby baru,hee~

    ReplyDelete
  3. yuyun: hye!! thanx for the pray:-D
    ada: awak xsabar..sy berdebar..hehe:-)

    ReplyDelete