Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Friday, April 30, 2010

~BowLiNg TouRNaMeNT~

salam,



Last Saturday, KRT Taman Cempaka wat bowling tournament kat Flamingo. Hubby, along n dikjai adalah wakil-wakil delegasi dari umah no 9. hehe. Patutnyer abah pun join, tp abah ada hal…so..anak2 n menantu je la yg ada. Nape aku xmasuk?? Sbb hubby n along mati-mati menghalang coz im PREGNANT. Along kata, pewut aku je dh besaq mcm bola bowling tu.:-P

Hubby 1 lane ngn budak2 jew..(Asyran, 13 & dikjai, 15). Xpe, walaupun budak2 jew, aku beri semnagat kat dorang. Hehe..Hubby aku xla rapat sgt ngn ajk krt sbb hubby bukannyer slalu ada kat umah. Dtg meeting pun xpenah. Tapi setakat ni, alhamdulillah, biler ada aktiviti, hubby join sekali. So, ramai jugak la yg tak kenal hubby.

Hubby xpuas ati nama dia salah tulis..Dari Nor Asmawi jadi Nor Asnawi..hehe

Gerun jugak la tgk org bawa bola sendiri. Ditambah pakai glove la, pakai kasut sendiri..kecut gak la. Tapi set in mind, kite main utk suke2 jew.huhu.

Main 3 games. Hubby & faizal lane 14, along lane 3. So, kejap2 aku berlari2 ke along..kejap2 kang gi kat hubby lak. Aku jew pom-pom girl utk umah tu, terpaksa la berkorban sikit. Jadi manager dorg. Pi beli air la, pegangkan wallet la, beli coklat la.hish..penat aku..huhu.

faizal nyer aksi..

hubby ku!!

Pas dh abis tu, kene tunggu utk acara penyampaian. Sempat la kami main net ball yg masukkan duit tu. Highscore sblum main adalah 52. Tapi kami hit sampai 72…huahauhauhua…sonot giler.



Acara penyampaian hadiah pun tiba, masa tym ni, abah dtg sbb abah dh abis tugasan diluar. Hadiah di beri dari no 10 hingga 1 bagi setiap kategori lelaki n wanita.

Tetibe…tempat pertama..jeng2..dimenangi oleh CIK NOR ASNAWIIIIII…huhuhuhu…
Tersengih2 kerang busuk abah tgk menntu amik hadiah. Aku, along n dik jai..jerit sakan la YEAY!!!!


Hahah…hubby dapat wang tunai n stove 1 tungku tu. Alhamdulillah…leh gune masa masuk umah baru nnt.

Then,

“di jemput, Cikgu Zainordin selaku Setiausaha KRT utk menyampaikan hadiah lucky draw”

“hadiah lucky draw seterusnyer, dimenangi oleh CIK INTAN BAIZURA!!! Heheh..along aku la tu. Along dpt set penjagaan badan dan brgan cucian. Huhu. Bangga r tu..abh yg bagi hadiah..huahuahua

Dikjai dpat malu…1 hadiah pun xdpt…huahuahuahua….


Itulah yg berlaku pada hari bertarikh 24hb April 2010. tapi mlmnyer plak, aku kene tinggal ngn hubby sbb dia tgk bola kat mbpj (kelantan lwn KL Plus) Seb bek kelantan menang, kalo x..aku hambat suh tido luar.hahahah

Frust gak aku xdpt ikut..tapi demi kesihatan bb, aku akur..ceh. Bukan aku sokong kelantan sgt sbnarnyer…tapi suasana dlm stadium tu aku teruja. Hehe xtau nape..org kelantan ni semangat n meriah dia lain macam sikit.

Tu je kot cite hari sabtu..sekian…:-D



Sekali masuk paper daa... 1 Mei 2010..Kosmo!


cari dimana aku??





No comments:

Post a Comment