Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Monday, March 8, 2010

Thanx To My Students!!

Salam,

ari ni aku godek2 system kt kolej aku. Sekali aku jupe page yg membolehkan kite baca komen student pada kite sepanjang pengajaran kita. Aku pun bukak la.

Ada komen dari sesi November 2007 lagi. Sikitnyer kuno n mundur aku ni. Xpenah aku tahu leh check benda ni.

Alhamdulillah..semua komen positif ok;-P ada 1 je yg negatif. tapi ada aku kisah!! huhu

Tak pernah aku sangka student menghargai ape yg aku ajar sampai ke tahap ini. Terima Kasih atas penghargaan, pujian dan kata-kata semangat yg diberikan. Segala kelemahan saya, akan saya perbaiki. Terharu sejenak membaca komen kalian. Sesungguhnyer..kalian sy anggap ibarat adik2 saya. Tiada pun rasa berat sebelah n pilih kasih.

Terima kasih atas kerjasama yg diberikan sepanjang kita bersama. Semoga kalian menjadi insan yang berguna di masa hadapan. InsyaAllah (.")(",)

Ni sebahagian komen yang sempat aku print screen kan.











Bukan nk berlagak k..sekadar reward utk diri sendiri. Hari ini aku happy!!!

2 comments: