Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, March 23, 2010

[BeEkAy]

Salam,

Alhamdulillah..dh 10 minggu usia kandungan aku. Hehe..sgt teruja dan menghargai setiap ape yg berlaku pada setiap hari.

Hari mendatang kian mencabar, semakin mematang kan diri, mengerti erti kehidupan.

Mode ari ni mcm a lil’ unstable, coz…ada satu [BEEKAY]..jus a name, suke menyemak kan idup aku.

Definitely yes, dulu dia yg brighten my life, tapi biler dia dh pergi …nape nk kaco idup aku lagi. Aku xkaco idup ko pun. Aku dh ada idup aku sendiri. Kalo ko suke kat aku lagi, ckp je la. Xpayah la pura2 mcm xamik tahu pasal aku, padahal..semua aku buat ko tahu. Lagi satu, kalo ko nk cerite semua keburukan aku, aku xkisah..kalo ada org percaya pun aku xkisah…mmg tu keburukan aku kot…tapi sedar la..ko tu pun bukannyer perfect sgt. Kalo ko perfect…kite tak jadi mcm ni la.

Ape aku nk cakap skang is…I’m hepi wif my life. Biarlah laki aku tinggalkan aku hari2..n kami jupe weken je. Ko xbleh claim aku xbahagia..ok. Dan..aku akan lagi bahagia, kalo ko biarkan je aku ngn life aku. Tak yah kisah hal aku ngn sesape pun. Macam ko tu bahgia sgt jek.. nak nasihat2 kan org. Tgk la diri ko dulu…

Kalo ko sakit ati..nasib la..mmg nk wat ko sakit ati pun..sbb aku tahu..ko baca blog aku. So, ape aku tulis..aku punya suke ler…blog aku..ada aku kisah??


Benda2 mcm ni la wat aku paling sakit hati…bila fitnah ditabur sesuka hati…
Malas nk pk sbb aku tgh bawa budak kan. Kesian kat bb aku stress.
Alhamdulillah, hati ini semakin tabah menghadapi dugaan. InsyaAllah, akan cube sedaya upaya utk memperbaiki diri menjadi insan yang lebih baik.

Mengerti…xsemua org suke kat kite….tapi cube yang terbaik..utk menjadi yang terbaik buat semua org;-) insyaAllah;-)

No comments:

Post a Comment