Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, December 1, 2009

[H.A.P.P.I.N.E.S.S]

Alhamdulillah...selepas 5 bulan berkahwin ni...
Ada satu Kurniaan Allah paling besar buat aku...
KEGEMBIRAAN!!

Hati aku makin tabah menempuh hidup..
sbb ada dia di sisi yang sentiasa memberi semangat.
Mengajar aku
melihat sesuatu dari sudut yang lain..
berubah demi kebaikan..
bersyukur atas nikmat yg dikurniakn...

DIA..
xpenah busan melayan karenah aku..
walau sering beza pendapat..
dia tetap tabah melembutkan aku..

Senyuman tergaris akhirnyer...
Melemparkan makna sekeping hati milik NURUL AIDA

A lots of love to You my dear [NOR ASMAWI]




Sujud berteleku mengharap rahmatMu Allah
Tunjukkan kami nur cahaya Mu
Agar tenang gundah di hati kami
Mencari kasih sayang yang abadi

Aku gembira kerana ada dia
Aku bahagia kerana ada dia
Dia segala-galanya bagi aku

ALHAMDULILLAH

2 comments: