Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Wednesday, December 2, 2009

[A.B.A.H]

Salam..
Hari ni aku tak bawa kete..sbb abah nk hantarkan..
Aku ngn abah mmg ngm..antara adik beradik puan..aku mmg paling rapat abah(agaknyerla)
Sbb abah bukan jenis touching n nk heart feeling tak bertempat..yelah..dpt anak yg kasar berbahasa mcm aku ni...memerlukan tahap ketebalan hati yg maksima.

Tapi..rapat2 kami..biler dh besar2 n dah kawen pun ni...kurang la rasa keakraban kami tu..

Sebenarnyer walau tak sampai 10 minit ngn abah dlm kete...tapi..ada 1 yg menyelusup kalbu aku...

Abah hulurkan 1 pack biskut julie perisa coklat. Aku mkn..tapi terkenang mcm tym aku nk g skolah tadika dulu..

Abah tak berubah..masih prihatin mcm dulu..aku yg mungkin berubah..kesibukn yg ntah hape2 membuatkan aku kurang alert ngn abah..duit bulan2 pun transfer ikut e-banking..padahal dok seumah...mcmana tu??

Walaupun begitu..doaku untuk ibu n abah tak putus..insyaAllah utk selamanyer:-D
Terima kasih abah utk segala-galanyer;-D

(perasaan mcm ni selalunyer terkesan sekejap jek..pas ni pasti aku terlupe balik..tapi aku tahu abah tahu yang aku sayang abah!!!)


Abah..Zaman Kegemilangannyer Bersama Permaisuri Terchenta


Abah.. Zaman kegemilangan Aku n Cousins Plak


Abah..Zaman Teknologi..

No comments:

Post a Comment