Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Tuesday, December 8, 2015

Dress Labuh Terkini

Assalamualaikum semua,

Fuh..fuh..fuh..

Berhabuk dah blog ni. Actually, banyak cerita nak share. Tapi kengkangan waktu dibatasi urusan harian duniawi. Ayat perghh...penuh bunga2 :-P

Oklah hari ni, saya nak bercerita pasal fesyen. Aceceh..mcm la pakar sgt kan nak cerita pasal fesyen. Walaupun aku ni, bukan la moden sgt, tp xdela aku ni mcm katak bawah tempurung kan. Since, aku ni bertudung, so aku nk jugak berfesyen yg sesuai dgn penampilan aku kan.

Luckily, ramai dah artis-artis Malaysia yang dah berhijrah dgn mengenakan tudung. So, sedikit sebanyak, cara mereka berpakaian mewarnai dunia fesyen di Malaysia. Dari situ la aku mula terdetik untuk mecuba fesyen terbaru.

Okay, setelah aku wat survey, aku tertarik dgn fesyen Dress Labuh Terkini. Cuba korang bayangkan...


Pakai dress ni


dipadankan dgn heels mcm ni..




pastu sesuaikan dgn handbag or clutch gojes ni 



Pergh!! Mengancam. Tapi jgn lupe lak nk make up sikit, Bagi naik seri wajah orang kata.


Glamer kan? Pakaian mcm ni sesuai utk Gi wedding, gi dinner, Gi opis pon sesuai tau. 

Kalau gi wedding, confirm husband u olls pegang tangan u olls x lepas tau. 
Kalau nk gi reunion pon elok pakai mcm ni..baru la kengkawan u olls buka mata sikit. Ingat u olls yg dulu  nerd, tudung senget2, spec besar x pandai berhias ke? Tolong sikit..

Ok la...i nk gi cuci mata jap tgk baju2 yg boleh digayakn utk wedding cousin i next month. bye you olls. muah ciked :-*

No comments:

Post a Comment