Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Monday, October 17, 2011

MIss Nina dah buat perangai

Salam,

Alhamdulillah..lagi 4 hari genap umur anak dara aku tu setahun walaupun psychically dia nampak cam 2 tahun woha. Dan dlm ms sebulan lagi jugak dia bakal menyandang status kakak..tu pun kalau ikut tarikh LMP la..(17.11.2011). Kalau ikut doktor a.k.a scan..4.12.2011. Pening pale aku memikirkannyer.

Progress baru si Nina ni amatla excellent sekali.
--Dah pandai angkat2 tangan tanda "gol" bila tgk football match ngn Walid.
--Dah pandai geleng pale bila tak nak kan sesuatu
--Pandai wat bunyi termengah2 mcm lari acara balapan sbgai tanda haus
--Pandai nak main kt garaj umah sendiri..menyapu laman, masuk dok kt longkang..angkat selipar konon2 nk susun
--baru pandai nk "sayang" org..siap peluk cium lagi
--suke mkn kuih manis2 (ngikut walid nampaknyer)
--tido siang 2x sehari bila ngn aku..(kalo org lain jaga, dia xnk tido..aku xkisah..hihi)
--suke main slider a.k.a gelongsor


progress yg blom berapa mahir
--kalo suruh flying kiss...hanya setakat tgn di mulut shj..flyingnyer tidak

Progress yg kurang ku sukai (part ni paling aku xtahan..makin menjadi2 lak bila nk dpt adik ni)
--dh pandai nk ngamok2 tak tentu pasal
--xleh kene marah sikit..trus merajok
--ngamok2 xnak pakai baju, sluar @ pampers (ni boleh buat aku hangin!!)


Aku skang ni tgh pening nk balik KL bile untuk berpantang..ini disebakan tarikh EDD aku yg ada 2 tu..wisau aku kot terberanak ikut LPM. Tak sanggup rasanya nk beranak kt Melaka lagi..kali ni nk beranak kt KL pulak. Tu yg pening tu..alahai...

1 comment:

  1. Memang hangin kalo tanak pki diaper & sluar bju dia! Mmg siap kena babab la. Tgn mak zara nih laju je babab zara. Hahaha.

    ReplyDelete