Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Friday, March 18, 2011

Time Nina tgh zzzz...

Salam,

Nina, semalam kan, masa Nina tido. Ummi transferkan pic Nina dr hp lama ke hp baru ummi. Ada pic Nina masa umo tak sampai seminggu. Ni ummi letak kt blog ni. Biar ummi ada kenangan hari2 awal Nina di dunia.

Nina tahu tak.. sejam ummi teran Nina..tapi Nina tak nk kuar. Best yea duk dlm perut ummi tu? At last, doctor pakai vakum keluarkan Nina. Bila Nina dh kuar baru ummi tahu, Nina susah nk kuar sbb pipi Nina Ombam sgt..tersangkut kat bawah tu:-P


Pastu ni pic Nina kat nursery..Nina sihat je..tapi Nina kene pakai salur nafas tu sbb..pipi n idung Nina ombam sgt..sampai tertutup lubang idung..tu yg doktor kene guna salur halus utk masukkan oksigen dlm lubang idung Nina:-P

Ni plak video Nina senyum..ummi cakap ngn walid yang Nina selalu senyum kt ummi ms nyusu..tp walid xcaya..akhirnya video ni membuktikan ummi x tipu..mmg Nina senyum kt umi

video

Org kata baby kalau isap tgn maknanye nk gatal gusi..tapi Nina xsampai umur seminggu pun dh isap tgn..mcamana tu?? Anak ummi ni bijak la;-)

video

Ni masa ni, hari2 ummi n walid minta Nina dpt kuar cepat. Tok mak pun ada tym ni. Tok mak pun lawat Nina hari2 tau. Sume org sayang Nina:-D














Linkbacaan lanjut kt sini
Nina, Nina nk adik ke?? [tetibe]

2 comments:

  1. Tgk gambar Nina pakai tube oksigent u teringat pulak hari tu Khaleef pun kena pakai oksigen..Hehehe~ Tgk baju hospital yg Niena pakai tu pon buat akak teringat duduk kat wad KK8 aritu

    ReplyDelete
  2. hihi..tapi Nina kt spital Melaka..byk2 kn berdoa dan bersyukur. Allah bagi dugaan ikut anak agar kite tabah;-D Selamat menjadi ibu

    ReplyDelete