Honey Love B

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nurul Ayy Nina Binti Nor Asmawi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

effa birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

NUFFNANG

Thursday, June 24, 2010

GoiNg wiTh tHe FloW

19 Jun 2009~ aku n hubby selamat diijabkabulkan

Masa tu, selain impian nk hidup bahagia bersama hubby (mcm impian pengantin2 baru yg lain), aku selalu doa nk ada bb pas hubby abis belajar dan nk dok ngn family at least setahun.

Alhamdulillah, Allah permudahkan kehidupan aku. Sebaik je hubby abis blajar bulan dec 2009, bulan Januari 2010, benih kami bertaut. Dan aku bakal bekerja di Melaka bulan Julai ini, iaitu sebulan selepas anniversary kami yg pertama.

Betapa besarnya rahmat Allah pada aku dan keluarga. Rase sangat kecil pada Nya. Sentiasa mengharap bantuannya, namun masih byk dosa yg terpalit pada diri ini.

Aku berdoa agar kehidupan aku dan family bertambah bahagia, senang dan sentiasa dibawah rahmatNya.

No comments:

Post a Comment